Вчені: На Місяці могла існувати життя

Опубликованно 26.07.2018 05:42

Вчені: На Місяці могла існувати життя

Астробиологи Університету штату Вашингтон прийшли до висновку, що на Місяці могла існувати життя. Вчені впевнені, що наявних даних достатньо, щоб впевнено говорити про наявність сприятливих умов на небесному тілі мільярди років тому. Стаття вчених опублікована в журналі Astrobiology. Коротко про дослідження розповідається в прес-релізі на Phys.org.

За словами фахівців, після того, як супутник Землі сформувався більше чотирьох мільярдів років тому з уламків, з його надр вивергалися великі обсяги гарячих газів, включаючи водяний пар. Процес дегазації, ймовірно, привів до появи водойм на поверхні небесного тіла і створив щільну атмосферу.

Такі умови були присутні на Місяці 3,5 мільярда років тому, під час підвищеної вулканічної активності.

Висновки грунтуються на результатах спектрографических спостережень, проведених у 2009-2010 роках орбітальним зондом Chandrayaan-1 і LCROSS, які показали, що у місячній породі і реголите присутні молекули води. На поверхні небесного тіла також зустрічаються великі обсяги водного льоду (близько мільярда тонн), що міститься на дні кратерів. Також є докази того, що вода присутня в мантії супутника.

Дослідники вважають, що біологічні молекули, які стали основою для гіпотетичних живих організмів (таких, як бактерії), були занесені на Місяць кометами і астероїдами або могли потрапити із Землі, яка також піддавалася інтенсивним метеоритним бомбардуванням.