Фізики визнали Всесвіт нереальною

Опубликованно 20.10.2017 03:30

Фізики визнали Всесвіт нереальною

Надточні вимірювання магнітного моменту антипротона провели співробітники Європейської організації з ядерних досліджень (CERN). В результаті, їм не вдалося знайти відмінностей між властивостями матерії і антиматерії. Дані висновки поставили під сумнів теорію про таємницю зникнення антиматерії, а також зробили ще більш загадковим існування Всесвіту.

“Всі наші виміри вказують на те, що матерія і антиматерія володіють абсолютно ідентичними властивостями. Іншими словами, Всесвіт просто не повинна існувати, але реальність свідчить про зворотне. Відповідно, потрібні нам відмінності десь повинні існувати, але ми зараз просто не розуміємо, де їх треба шукати. Виникає питання — що порушило симетрію властивостей матерії?“ – пояснив фізик з Інституту RIKEN в Сайтаме (Японія) Крістіан Сморра в інтерв'ю журналу Nature.

В даний час учені вважають, що після миті Великого вибуху вперше виникло рівну кількість матерії і антиматерії. Згідно теорії стандартної моделі фізики, частинки антиматерії мають дзеркально “відображати“ характеристики своїх близнюків, кроєм заряду. Це означає, що фізичні і хімічні властивості атомів антиматерії повинні бути ідентичними.

Крістіан Сморра разом з колегами з'ясували, що магнітний момент антипротона збігається з аналогічним значенням протона. При цьому дослідник вважає, що точність вимірів можна збільшити в десять разів, але він не впевнений, що це допоможе знайти відмінності.