Секрет зародження життя знайшли в світлі Сонця

Опубликованно 04.08.2018 07:04

Секрет зародження життя знайшли в світлі Сонця

Вчені визначили групу планет за межами нашої сонячної системи, де існують ті ж самі хімічні умови, які, можливо, призвели до виникнення життя на Землі.

Дослідники з Кембриджського університету та Лабораторії з медичних досліджень Молекулярної біології (MRC LMB) знайшли, що можливість для розвитку життя на скелястій поверхні планети пов'язана з типом і силою світла, що виходить з батьківського зірка. Так, на прикладі з Землею, вчені хочуть показати, що вона отримує якраз необхідну для життя кількість світла.

Детальні результати дослідження були опубліковані в журналі Science Advances. Тут розповідається, що зірки, які випускають достатньо ультрафіолетового світла, здатні дати імпульс життя на своїх орбітальних планетах таким же чином, як це, ймовірно, сталося з нашим Сонцем і Землею. Вся справа в тому, що певний рівень ультрафіолету приводить в дію ряд хімічних реакцій, які виробляють стандартні блоки для зародження життя.

Дослідники визначили діапазон планет, де ультрафіолетове світло від їх господарської зірки достатній для того, щоб дозволити цим хімічним реакціям статися, і які лежать в придатному для життя діапазоні, де рідка вода може існувати на поверхні планети.

"Це дослідження дозволяє нам значно звузити області, де варто сказати потенційно населені планети", - сказав Пол Ріммер, вчений з Кавендишській лабораторії в Кембриджі і MRC LMB. "Ми підходимо все ближче до розгадки загадки про те, чи ми одні у Всесвіті".