Астрономи відкрили саму далеку від нас зірку

Опубликованно 03.04.2018 15:25

Астрономи відкрили саму далеку від нас зірку

Вчені в США за допомогою телескопа Хаббл виявили саму далеку зірку, коли-небудь що спостерігається з Землі, що знаходиться в дев'яти мільярдів світлових років від нашої планети, повідомляє видання Space.

Відзначається, що зазвичай далекі зірки складно виділити окремо - галактику або наднову зірку набагато легше помітити. Цю зірку класифікували як звичайну, що означає її перебування в так званої головної послідовності - області, що містить зірки, в яких відбувається синтез гелію з водню.

Нова зірка під назвою Ікар стала помітною завдяки явищу, при якому при припиненні згоряння водню всередині зірка йде з області головної послідовності і перетворюється або в наднову, або на білого карлика.

За інформацією видання, Ікар, під науковою назвою MACS J1149 Lensed Star 1 (LS1), був виявлений за допомогою гравітаційного лінзування.

"Цей феномен відноситься до того, як масивний галактичний кластер або інший об'єкт може відбивати світло від об'єктів, розташованих позаду них, роблячи тьмяні об'єкти набагато яскравіше з точки зору Землі", - зазначає видання.

Астрономи прийшли до висновку, що Ікар є блакитним надгігантом, більше і яскравіше Сонця. Видання зазначає, що нову зірку вдалося виявити з-за її вдалого розташування на лінії огляду телескопа, який зміг збільшити її в дві тисячі разів.

"Цей рідкісний погляд на далеку зірку може забезпечити вікно, як в цілому зірки розвиваються, особливо світяться дуже сильно", — наводить видання уривок із заяви групи астрономів з Університету Каліфорнії, які зробили відкриття.