Сигароподібних астероїд прилетів з системи з подвійною зіркою

Опубликованно 25.03.2018 05:42

Сигароподібних астероїд прилетів з системи з подвійною зіркою

Вчені вказали на можливе місце народження незвичайного астероїда Оумуамуа – незвичайного тіла сигароподібної форми довжиною близько 200 м, вперше помічений в жовтні 2017 року. Тоді з'ясувалося, що астероїд прилетів з-за меж Сонячної системи, ставши першим виявленим міжзоряним астероїдом. На відміну від більшості небесних тіл, він не мав ні сталого періоду обертання, ні осі обертання і рухався хаотично.

У дослідженні, опублікованому в журналі MNRAS, астрономи з університету Торонто з'ясували, що з великою ймовірністю цей астероїд прилетів з системи подвійних зірок. Вчені показали, наскільки часто гравітаційно пов'язані подвійні зірки викидають тіла в далекий космос, і з'ясували, що астероїди в таких системах викидаються не рідше, ніж комети.

"Дивно, що першим об'єктом, який ми помітили прилетів з-за меж нашої системи, виявився астероїд, адже комети помітити набагато простіше", — вважає Алан Джексон, автор дослідження. Вчені припустили, що астероїд утворився в системі, в якій була гаряча, масивна зірка, оскільки в таких системах існує найбільша кількість твердих кам'янистих тел.