Вчені назвали смертельну небезпеку польотів у космос

Опубликованно 03.11.2017 02:32

Вчені назвали смертельну небезпеку польотів у космос

Німецькі, американські і китайські вчені виявили нову небезпеку тривалого перебування в космосі. Дослідження опублікований в The New England Journal of Medicine, повідомляє The Telegraph.

Тривале перебування в умовах мікрогравітації призводить до незворотних змін у головному мозку, встановили вчені. Зокрема, порушується нормальна робота областей, відповідальних за фокусування, планування, організацію і пам'ять.

Також піддаються деградації ділянки головного мозку, відповідальні за просоциальное поведінку, зокрема командну роботу.

"Астронавти з подібними порушеннями діяльності головного мозку не побачать об'єкти на близькій відстані, втратять здатність читати і проводити прості експерименти. Їх сприйняття спотвориться", - вважає британський астроном Деніел Браун (опитаний виданням експерт не брав участь у дослідженні).

До таких висновків автори прийшли, вивчивши стан добровольців, на 90 діб поміщених в умови, що імітують микрогравитацию, а також дослідивши 34 астронавтів.

Причиною деградації головного мозку фахівці називають зміни внутрішньочерепного тиску. Впоратися з негативними наслідками невагомості автори пропонують створенням космічних кораблів зі штучною гравітацією.